JA, DÅ VAR DET DAGS IGEN...

att väga sig idag alltså.
Torsdag betyder vägningsdag!
Det är en bra dag att väga sig på, för har man syndat på lite godsaker o vin under helgen hinner man oftast korrigera det till torsdagen.
Ja, man måste ju leva oxå o inte bara banta!
Kanske kan jag beställa tid för klippning...

Annars ser min torsdag ut som den alltid gör, jobba, väga mig o sen en  långpromenad med Lisa.
Ja någonstans ska jag hinna klämma in matlagning o tvättvikning oxå, men det ska inte bli några större problem!
En del av mina vänner säger att jag lider av vuxen damp...
Ja, jag har lite svårt att bara sitta still o inte göra någonting.
Det finns ju alltid massor av saker att göra hemma.

Solen skiner o det kan nog bli en riktigt fin höstdag!
Må så gott!


Kommentarer
Postat av: majjanw

Ha en toppendag du också! Jag tror att du klipper dej snart..

2007-09-13 @ 10:05:48
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

I bland måste man kunna vara liiite ledig och bara vara......sköt om dej.
Lycka till med vägningen

2007-09-13 @ 10:10:38
Postat av: Jeanette

Jag skulle oxå behöva en släng av vuxendamp, har dock i dagarna två haft lite dampryck och faktiskt både, jobbat, tvättat, strykit och bakat. Synd bara att man inte får damprycken lite oftare...

2007-09-13 @ 10:55:59
Postat av: Jada till Jeanette

Jag smittar dig gärna, tycker inte man ska vara snål utan generös!

2007-09-13 @ 12:56:34
Postat av: Borthy

Bloggen är en jäkligt bra avledande mannöver...man gör ingenting, eller i varje fall får inget gjort!
Fan, jag måste skärpa upp mig! Nu ska jag städa och gå och klippa mig! Kram

2007-09-13 @ 13:08:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Veronique

Har du tappat några hekto eller ligger du forsatt på PLUS???? Akta dig så du inte blir en ...... igen.

2007-09-14 @ 04:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0