JAAA!!!!

Jag får äntligen klippa mig!
Jag är smalare, kommer att bli snyggare...hösten är för härlig.

Igår fick jag dessutom oväntat besök på jobbet.
Satt i telefon då jag hörde att någon klev in på mitt kontor, o vem kom?
Jo, Henric med en jättebukett blommor!
Jag blev helt paff för jag trodde han var på väg till Göteborg o jobba.
Ingen blev ju gladare än jag, så nu träffas vi ända tills söndag! Härligt!

Eftersom jag jobbar idag så har jag satt han i lite arbete hemma i mitt hus, hänga tvätt ute o sen klippa gräset (han erbjöd sig själv att klippa).
Han kan ju inte bara sitta o vänta på att jag ska sluta jobba idag...

Ska nu ringa till min frissa o beställa tid.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Woow,vilken överraskning!!!
Ha en mysig helg!

2007-09-14 @ 10:37:45
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Japp, jag är en härlig man! Du vet väl att det är min livsuppgift att överraska och glädja andra (dig)! Synd bara på bakslaget med tvätthängning och gräsklippning, men som man bäddar får man ligga...
/Henric

2007-09-14 @ 10:43:11
Postat av: Jeanette

Denna Henric... Vi kan väl höras efter helgen, när du får lite lugn och ro igen... Jag såg på mobilen att du ringt i går kväll, tyvärr verkar det som om vår telefon varit utslagen till och från under eftermiddagen/kvällen och jag hörde tydligen inte mobilen. Hade tänkt föreslå att vi skulle höras ikväll, men vi kan väl höras på söndagkväll, eller? Och du hälsa till Henke!

2007-09-14 @ 12:22:09
Postat av: Henric till Jeanette

Hmmm. Vaddå "Denna Henric..." Hur tolkas detta?
Är det med betoning på - "Henric, åhh vilken karl", eller är det "Fan vilken lismare" eller är har det någon helt annan betydelse?
/Henric

2007-09-14 @ 16:34:51
Postat av: Jeanette till Henric

Jaa du, det kan man ju undra...

2007-09-14 @ 19:54:05
Postat av: Henric till Jeanette

Åhh Varför detta hemlighetsmakeri, dessa kryptiska svar, varför varför.....?
/Henric

2007-09-14 @ 20:07:55
Postat av: majjanw

Vilken perfekt början på helgen! Själv sitter jag ute i Landsorten och äter god mat och smuttar rött.
Ha det gott!

2007-09-14 @ 20:15:42
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

Hoppas er helg har varit fantastisk!!

2007-09-16 @ 17:12:11
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0