NY VECKA

Nya friska tag!
Gick två långpromenader i rask takt i går! Fettet  ska bort är det jag tänker när jag går...
Kommer att gå minst en timma idag oxå, o så kanske vila kroppen imorgon elller så.

Har inte lagt ut kort på mitt nya hår eftersom jag lånat ut min kamera, ska se till att jag får tillbaka den snart.
Har tagit med mobilen men det blir inte så bra bilder o jag har problem med att föra över dom...
Men det kommer bild jag lovar!

På torsdag ska jag åka till Småland till Henric! Jippie!
Ska ut på lördag o träffa Jeanette, äta, dricka vin o dansa, brukar alltid vara kul!
Så jag får jobba hårt nu fram tills jag åker eftersom jag är ledig på fredag. Det är ju ingen som gör mitt jobb när jag är ledig...

Jobbade hårt även igår, städade lite på tomten , var på tippen, tvättade bilen (eftersom grannens katt kissade på den!) o dammsög den, putsade två fönster o sen småpysslade jag lite med tvätten...

Försökte skrämma iväg katten som pissade på bilen men det är stört omöjligt!
Lisa min hund, bara gäspar när hon ser den. Fasen alltså inte ens där kan man få hjälp av hunden...
Ägarna har sagt spruta vatten på den, ja hur lätt är det? Innan jag fått fram vatten slangen så är ju katten borrta igen...

Ha en riktigt bra dag!

/Jessica som älskar hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejdu!
Hur blev håret då?är du nöjd?

2007-09-24 @ 07:46:10
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada

Mörkare än vad jag varit på evigheter, känns ovant men jag vänjer mig nog!
Klippte ca 5 cm på längden, var lite feg vill ha kvar mitt långa hår ett tag till!

2007-09-24 @ 08:17:43
Postat av: Lotta

Åhh det låter snyggt...ha så kul i Småland förresten,när kommer du till Skåne???

2007-09-24 @ 12:07:51
Postat av: Jeanette

Jippie efter Henric men inte mig, vad menar du med det?

2007-09-24 @ 12:41:55
Postat av: Jada till Jeanette

Självklart längatr jag efter DIG oxå!

2007-09-24 @ 13:57:31
Postat av: Jada till Lotta

Skåne? nej, du får pallra dig till småland eller stockholm...på sommaren kan jag tänka mig att åka till skåne men inte nu, tyvärr.

2007-09-24 @ 14:12:14
Postat av: Veronique

Åh, har vi blivit mörkhårig??? Precis som SNYGGA jag!!! ;)

2007-09-25 @ 01:47:16
Postat av: Borthy

Och mörk som snygga jag? Men du....klippa kort gör vi inte en dag före själen fyllt 40 ...och dit är det långt! är det inte dax för fest snart på jobbet förresten? Hoppas du får en fin dag! Ser fram emot bild på snygg-håret!

2007-09-25 @ 05:56:30
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0