SHOPPING, VIN O SOLNING...

Var i Skärholmen o shoppade efter jobbet igår med Kicki o MIkaela, köpte en snygg grå stickad tröja, inflyttningspresent till Henric, en ny parfym o lite annat smått o gott.
Stövlarna fanns dock inte i min storlek, måste kolla i Växjö när jag kommer dit.
Blev helt blockerad på andra stövlar o tyckte inga andra var fina eftersom jag bestämt att jag skulle ha dom, jag måste kanske tänka om!

Sen fäljde MIkaela med mig hem o vi kände oss allmänt deppiga o bleka o fula så vi åkte till gymet o solade.
Helt nya solarium som tar 15 min, jag tänkte inte på att man kanske inte ska ha ansiktskanonen på så mycket när man inte solat förut....mmmm, ja är lite röd idag.

Åkte hem till mig igen o lagade mat o delade en flaska vin o satt o pratade, konstigt nog är jag inte trött idag det kanske kommer imorgon.

Idag åker jag o Lisa till Småland o kommer hem på söndag.
Så det kommer inte bli så mycket bloggande för min del i helgen, jag kommer att läsa era bloggar men troligen inte skriva själv.

Ha en riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha så kul i Växjö och hälsa dom jag känner!

2007-09-27 @ 08:50:13
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: majjanw

Ha det toppenbra!
Lite bilder att visa? :)
Kram.

2007-09-27 @ 14:14:46
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Hoppas du får en toppenhelg! Själv försökte jag bota min glåmighet med att köpa vitamintabletter....

2007-09-27 @ 16:51:51
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0