SHOPPING

Shoppingturen blev flyttad tills idag!
Så efter jobbet drar vi iväg o shoppar, måste försöka hitta lite nya kläder eftersom det är höst o det blir kallt o gå i sommarkläder...
Ska hitta på en bra inflyttningspresent åt Henric oxå, (ja, det får bli något billigt för mina stövlar kostar ca 1500:-)...

Gick en hyfsat lång promenad igårkväll o har varit duktig hela veckan, kanske ska jag springa o väga mig nu när allt känns bra...o inte vänta tills imorgon om jag skulle få en bulimiattack (dock utan kräkningar) eller något.

Nu väntar arbetet på mig o jag ska jobba som bara den så att jag kan gå så fort som möjligt idag.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Vafalls! Billigt!
Jag har ett bättre förslag:
Använd dina gamla stövlar en säsong till, och fokusera på inflyttningspresenten istället, det mår vi alla bättre av...
/Henric "den förväntansfulla"

2007-09-26 @ 08:16:02
Postat av: majjanw

Japp, idag blir det shopping och klippning!
Vi kanske ses ute i affärerna..eller nä, jag jobbar kväll.
Ha det gott!

2007-09-26 @ 09:53:49
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

Jessica,lyssna inte på Henric,du kommer ju,det är väl present nog???? ;-)

2007-09-26 @ 14:16:20
Postat av: Borthy

Må shoppinggudarna var med dig! Shoppa i njutning och frid!

2007-09-26 @ 15:12:55
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

Flyttar Henric in hos dig? *nyfiken*

2007-09-27 @ 23:14:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0