SKOR

Var o köpte skor med sonen igår, ja han är 18 jag vet. Han fick betala dom själv.
Skjutsade honom till Stadium o där hittade han ett par han ville ha, tog av sig sina skor som han arbetat i hela sommaren o gått i både vått o torrt.
Jag höll på att dö!
Jag viskade, ta på dig skorna igen.
Varför? Sa han.
Det stinker ju utav bara den...
jag försökte skynda på provningprocessen så att inte alla i affären undrade vad det var som stank.

Självklart fanns dom inte i hans storlek o inte heller dom andra skorna som han kunde tänka sig.
Vidrae till nästa affär, där tvingade jag honom att köpa ett par skor.
När vi sen kommer hem o jag ska kasta dom andra skorna, då säger han nej vad gör du?
Han ville alltså ha kvar sina stinkbomber!
Aldrig i livet sa jag o slängde dom.

Tittade på skor o stövlar till mig själv oxå...ja, inte på Stadium dock.
Men jag köpte inga igår, men kanske till helgen...
Det är så stressande att gå i affärer med en 18 åring som inte är ett dugg intresserad av vad jag ska ha på fötterna.

Idag ser det ut att bli fint väder, så ha en bra dag i det vackra vädret!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad är det med unga killar och skor??
Jag kan tänka mig att det stank om du bad honom sätta på sig skorna igen..hahaha
jag har fortfarande inte sett nån bild på Martin,kan du inte sätta in en bild på bloggen?
Kram

2007-09-12 @ 09:29:30
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada

Martin gömmer sig sig så fort kameran kommer fram till skillnad från hans syster...

2007-09-12 @ 11:58:48
Postat av: Borthy

Tvätta hans gamla i tvättmaskinen och låt dem torka. Ställ sedan in dem ett dygn i frysen. Tips jag fått om min sons skor.
Sagt och gjort, jag gjorde det men det blev inte ett skit bättre, de åkte i soptunnan, man kan inte ha stinkbomber till barn. Tror att de börjar stinka för att man ska låta navelsträngen bli längre, Gud har hittat på det!

2007-09-12 @ 15:34:06
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Gode Gud, ge mej endast döttrar om jag får barn i framtiden.. Vi luktar ju bara ros :)

2007-09-12 @ 16:48:11
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till Borthy

Ja, precis den lukten vill man ju ha i frysen...

2007-09-13 @ 07:07:29
Postat av: Jada till junitjej

Självklart får du använda grodan!

2007-09-13 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0