TRÖTT...

Jobbade heldag igår, först 7-16 på kontoret sen 16-21.30 på "golvet".
Var hemma vid 22 o då är man så uppe i varv att det är  svårt att gå o sova direkt.
Somnade runt 24 o var alltså liite påsig under ögonen i morse.
Ja, man kan ju inte vara på topp jämt!

Hade tänkt att klippa gräset i eftermiddag men det ser ut att bli regn idag så det går nog inte (pust).
Får istället ta o gå en långpromenad med Lisan ikväll, hon kommer hem efter en helg med sin husse.

Vad händer annars i livet?
Fick ett mail av en person om olika funderingar o jag skrattade såå.
Tex. varför finns det parkeringsplats för rörelsehindrade framför skridskobanan? osv...

Kommer inte att ha några viktproblem denna vecka, alla som har plommonträd på jobbet har tagit hit sina plommon.
Har smakat på flera olika sorter, behöver inte säga mer...

Ha en riktigt bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du jobbar hårt min vän,är det inför resan till "templet"
Jag ska antagligen oxå dit..i November

2007-09-18 @ 08:29:27
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: jeanette

Ja men kan de inte åka spark på skridskobanan?

2007-09-18 @ 10:04:03
Postat av: Jada till Jeanette

Jo, förvisso men då är det ju inte kul längre...

2007-09-18 @ 10:21:40
Postat av: Jeanette

Nää, jag vet... men jag ville bara skänka en tanke till de utsatta i vårt samhälle (mamma mia nu har jag nog jobbat på Röda Korset för länge)

2007-09-18 @ 17:39:17
Postat av: Borthy

Jag fick det mailet av Kraka och skrattade mycket! Hmm... tror vi kommer vara välbajsade till invägningen efter denna plommonvecka! Plommonvecka??? Lingonvecka har man ju hört talas om tidigare men...
Påsar under ögonen trodde jag var ett kroniskt ålderstecken nu för tiden men när du säger att man kan få det att gå över av lite sömn blir jag frestad att prova!

2007-09-18 @ 23:05:48
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0