GOD MORGON

Vilken härlig dag det kommer att bli!
Solen skiner, Martin börjar jobba idag, andra visningen på mitt hus är ikväll.

Jag är minsann liite nervös för min husvisning, tänk om den rätta köparen  inte finns...
Vi får väl se efter kvällen.

I helgen så var Henric hos mig med sina barn.
På lördagen var vi i sydpoolen o badade, jag badade oxå...
Är lite fjompig, tycker att det är rätt äckligt med "offentliga" bad, eller vad man nu säger.
Jag har lite bacillskräck, får panik om jag skulle få in en klunk äckligt badvatten i munnen, uhä!
Men det var helt okej o bada, inte så att jag tycker att det är skitkul i badhus, jag älskar att bada i havet.
Det är säkert inte fräschare men det känns bättre.

På kvällen var vi bortbjudna på  middag, trevligt!
I söndags gjorde vi inget speciellt, jag städade inför husvisningen o sen var vi o köpte skor till Martin o Linn.
Henric köpte ett par gympaskor så nu kan han ut o springa, om jag springer före kanske det funkar...
Jag hoppas hans barn tyckte det var ok att vara hos mig.
I sommar kommer dom få vara med mig (oss) varannan vecka, o jag tror att det kommer att gå jättebra!
Eftersom jag o Henric flyttar ihop! (Längtar).

Ny vecka o nya utmaningar i livet!
Jag måste hitta ett jobb i Småland...
Ja, ja det ska nog fixa sig!

Ha en skön måndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Var det många som kom på husvisningen i går?

2008-04-21 @ 07:35:25
Postat av: Tenderee

Tänk att du ska flytta "hem" igen..

2008-04-21 @ 07:39:13
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Hmm... det funkar nog bättre om du springer (jagar) bakom mig....

Änglarna tyckte att det var kul uppe hos dig, de pratade om helgen hela vägen hem.

Vi ses på fredag igen, (förhoppningsvis åker jag MC upp).

/Henric

2008-04-21 @ 08:29:47
Postat av: Borthy

Jag har nog inte fattat? Hade du husvisning? När? Ska du sälja? Ska ni flytta ihop? Hur går budgivningen?
Jag försöker bara vara glad för din skull men det blir så tråkigt om du flyttar, kommer sakna dig groteskt!

2008-04-25 @ 11:21:37
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0