VÄRLDENS SEGASTE FÖRKYLNING...

Den måste jag ha drabbats av, idag jobbade jag igen men jag är inte helt frisk.
Blev trött redan efter ett par timmars arbete, gick hem en timme tidigare för att vila lite.
Känner mig genast piggare o putsade ett fönster...

Måndag o det har nästan varit som en vårdag här, lite sol o fågelkvitter. HÄRLIGT!!!
Jag längtar till våren!
Men jag vet att det kommer att komma mer snö (meningslöst), eftersom det bara är början på februari ännu.

Henric kommer på torsdag, vilket för övrigt är alla hjärtans dag ( o tenderees födelsedag...).
Vi ska ha en myshelg igen tillsammans, ja nu har vi inte träffats på två veckor, nästan...

Ha en bra måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Just det ja,alla hjärtans dag...fin dag!

2008-02-11 @ 22:05:00
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Men hallå! vad då mer snö? Det har ju inte kommit någon hittills? jag har givit upp snön nu! Jag vill ha vår!

2008-02-11 @ 22:44:02
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Till alla kvinnor som läser Jadas blogg

Alla hjärtansdag, närmar ju sig som bekant.
Vilket (till alla handlares stora förtjusning)innebär presenter till sin käraste.

Nu behöver jag tips om vad man ska köpa till en kvinna i medelåldern?
- Choklad känns så passé
- Blommor är tråkiga
- Sexiga underkläder är för invecklat
- Evenemang är för svårt (hon är kräsen)

Så alla tips är välkomna!

HJÄLP!

/Henric

2008-02-12 @ 09:18:26
Postat av: Jada till Henric

Champagne, ny bil, massage, choklad är underbart gott..., tulpaner, en man som bryr sig om henne...

2008-02-12 @ 10:06:36
Postat av: Tenderee

Slå in dig själv i ett paket så får hon allt i ett.

2008-02-12 @ 10:23:45
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0