ALLT BLEV GJORT!

Allt som jag hade planerat att göra i helgen blev alltså gjort!
Takboxen åkte av, tvättmaskinsluckan blev lagad o vi var på tippen.
Tack Henric!

Vi hade spelkväll hemma hos mig i lördags, vi spelade Alias ett mycket roligt spel där man ska gissa vad det är för ord som står på "brickan", man får använda synonymer o försöka förklara så gott det går. Ja, kul är det ivarjefall!
Jag o Henric vann ju, vilket inte var helt otippat...

Vi åt gott o drack lite vin oxå, Kicki o Lennart o Thomas o Gunilla med barn var med.
Söndagen slappade jag liite i soffan.

Nu är det måndag o jag har arbetat halva dagen, tog en liten paus nu...
Ska på föräldrarmöte ikväll med Linn, sen ska jag troligen ut o gå en långrunda!
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Henric

Vassego!!

2008-01-21 @ 15:02:56
Postat av: Lotta

Låter som en produktiv helg...får vi kanske se små bebbar oxå??

2008-01-21 @ 15:56:34
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0