BOWLINGEN...

Hjälp, även solen har fläckar! D.v.s JAG!
Jag hade fel i vem som vann Bowlingen på nyårsafton, det var ju Lennart  o inte Jerry!!! Jerry "fuskade" Peter slog en strike på hans bana när det var Jerry som skulle slå.
Skönt! Nu har vi rett ut det!
Det fanns alltså två vinnare en manlig o en kvinnlig, Lennart  o jag!!!

Vad händer annars då i mitt liv?
Jobba, äta, sova så känns det just nu.
Jag är så otroligt trött nu förtiden, vet inte varför. Jag som alltid brukar ha energi så det räcker o blir över!

På torsdag kommer Henric, o stannar till söndag!!! Härligt!
Vi ska ta det lugnt i helgen o inte göra något speciellt mer än att gå långpromenader.
O det ska vi göra eftersom Henric idag kommer att köpa ett träningskort o då tänkte jag att jag kan hjälpa honom att komma igång...ja, ni vet ju hur bra det har gått för mig o min träning!

Tisdag o det blåser o är mulet här!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Hmm.. långpromenader i all ära, men vi ska också:

* Äta gott och dricka goda viner
* Laga din tvättmaskin
* Spela "Alias" med dina grannar, så att vi ännu en gång kan dominera
* Åka till tippen
* Åka in till Sthlm och köpa ett vattentätt hus till min kamera
* Montera av takboxen

+ lite annat smått o gott...

/Henric

2008-01-15 @ 10:03:51
Postat av: Tenderee

Januari är väl en energilös månad för oss alla mer eller mindre.

Liam har fått vinterkräksjukan och jag är hemma första halvan av dagen och Magnus den andra.
Jag trodde den var över men den har inte ens nått sin kulmen ännu tydligen.
Som tur är så får barn en lindrigare variant....oftast.
Kram

2008-01-15 @ 10:28:27
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Årskort på idrottskliniken är nu inköpt, puuh...
Snart drar allvaret igång.

Det är 17 år sen sist, men va fan, bättre sent än aldrig, eller hur. Räknar med att träna mån-ons-fre. Hoppas inte jag kommer till samma slutsats som en kompis, som också började återfallsträna för några år sedan. Han fick frågan: -"Nå hur var det att börja träna"? - "Jag trodde det skulle vara kul, men det var bara jobbigt"....

/Henric "Fitness" Nyström

2008-01-15 @ 12:58:36
Postat av: anncka

Hej! Hoppas du har det bra och att det går bra på VV.
Ha det gott//Kram

2008-01-15 @ 19:55:36
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Soffie

hej hopp kikar in hos dej:O)
Hoppas du får trevligt med din Henric!!!

2008-01-15 @ 21:38:45
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0