DET FÖLL EN SNÖFLINGA...

Imorse när jag gick ut till bilen, ja men det var typ bara en snöflinga oxå...
Undrar om det blir mer snö i år?
Minus 2 grader är det just nu.
Veronique är o åker skidor i Vemdalen så hon har hon mycket snö o härligt väder hoppas jag.

Det blev ingen långpromenad igårkväll, jag var på föräldrarmöte med Linn.
Så ikväll blir det till att gå, Lisa är hos sin husse men jag ska pallra mig ut ändå.
Kanske blir det med töntstavar, det är ivarjefall väldigt effektivt.

Nu ska jag arbeta o vara effektiv, eftersom jag ska vara ledig på fredag så ska jag bli klar med veckans arbete på torsdag helst. Annars ligger det kvar o väntar på mig på måndag.
Jag åker till Småland på torsdag em, till Henric.
På fredag ska jag ut o kolla läget på stan med Jeanette.
Jag föreslog en långpromenad runt sjön, men då sa hon att det ska bli oväder...
Ja, vi får väl se hur vädret blir.
Annars så har Henric  lovat att vi ska gå runt sjön på lördag o då bryr vi (jag) oss inte om ifall det är ovöder eller inte!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Du och dina promenader ;-)
Har Jeanette lagt ner sin blogg helt??

2008-01-22 @ 09:19:23
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: jeanette

Gud vad det där med ovädret lät som en dålig ursäkt...
Lotta: Ja, min blogg är förintad!

2008-01-22 @ 14:25:34
Postat av: Tenderee

Jeanette,vad trist jag saknar den!

2008-01-22 @ 14:41:50
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0