FORTSÄTTNING VEMDALEN...

Ja, vi åkte ju inte bara skidor...
Vi lagade varsin  middag  i det härliga köket    o drack gott vin på kvällarna.
 Vissa var så hungriga att dom bänkade sig långt innan maten var färdig...skönt med ett så stort kök att vi fick plats allihop utan problem runt kööksbordet.

Efter vi hade ätit thade vi sångtävlingar, playstation singstar!
Alla satt med o hejade o faktiskt så sjöng alla denna gång!
  Vissa dansade för att det var underbar sång...

Vi spelade även vanliga spel, ja det är riktigt roligt det oxå! Vi gick långpromenader med hundarna o sen tog vi det bara lugnt.

På söndagen var det dags för hemfärd o även den resan tog ca 8 timmar...
Men innan dess så var det lite bekymmer med min bil, den startade inte!
Någon hade inte stängt bagage luckan ordentligt när vi packade ur den så batteriet hade laddat ur...tur att Kicki o Lennart hade startkablar. Måste nog köpa det o ha i bilen man vet aldrig när det behövs!

Nu har jag inte så mycket mer o berätta om Vemdalen, så nu blir det vardagsbloggar igen!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ser härligt ut!!!
Förstår att ni trivdes.
Kram

2008-01-14 @ 08:37:31
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Japp, det var en härlig tripp till fjällen! Det är synd att man inte kan få uppleva "riktig" vinter på hemmaplan någongång. Tittar man på gamla bilder hemma hos mor o far så var det alltid höga snödrivor varje vinter, eller beror det på att jag var så mycket kortare då...

Som sagt fjällen var kanon, och jag med tre kvällar på raken vill jag minnas... Miss Jada tog det dock lite lugnare, men vad gör det? Det innebar ju mer Jäger för mig...

/Henric

2008-01-14 @ 14:27:57
Postat av: Maria

Roligt att se dina bilder! Mysig stuga!

2008-01-14 @ 18:12:10
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0