HÄRLIGA FREDAG!

Äntligen fredag, jag jobbar bara till 13 på fredagar o sen bär det av hem där Henric väntar.
Han har lite uppdrag hos mig idag när jag jobbar, laga tvättmaskinsluckan, gå ut med Lisa, ta ner ute belysningen, osv...
Ja, det är viktigt att han inte känner sig understimulerad när jag jobbar o han är hemma själv hos mig.

Sen ska vi åka o handla en sväng eftersom vi får middagsgäst ikväll.
Måste även handla lite fikabröd eftersom Veronique kommer o fikar i em.

Långpromenaden får vänta tills imorgon på dagen. Hoppas på ett underbart väder då.

Ha en riktigt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ha det mysigt och tänk på mig som ligger i maginfluensan.
Kram

2008-01-18 @ 13:34:54
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: kicki

En trevlig helg kommer det säkert att bli, men du Jessica vi ska ju planera personalfest, jag har ett förslag på tema CLASSIC ROCK.
Det tror jag passar alla åldersgrupper.
Jag har mycket bra CD-skivor.

2008-01-18 @ 23:24:17
Postat av: Borthy

Veronique vill inte ha fikabröd, hon har börjat nytt hälsoliv! ;-) Kram från en säker källa!
Hoppas ni haft en riktigt fin helg!

2008-01-20 @ 20:38:02
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0