HELGEN SOM GICK...

Ja, den gick fort.
Jag var ju i Småland. På fredagen var jag o Jeanette på stan o höll verkligen på att regna o blåsa bort. VIlket vidrigt väder!
Innan dess var jga hemma hos Jeanette o hon hade bakat scones, så vi åt frukost  med nybakade scones o nybryggt gott kaffe, o satt o pratade en massa strunt. Härligt, så vill man ha det varje dag.

Efter stan så skjutsade jag hem Jeanette o hämtade Henric på jobbet, då bjöd han mig på lunch! Sen gick vi en liten sväng på stan innan vi åkte till Citygross o handlade helgens mat.

Vi tog det lugnt på fredagskvällen o tittade på en film.
På lördagen hade vi tänkt att gå en  långpromenad, men det regnade o blåste fortfarande riktigt mycket. Så vi åkte in till stan o shoppade...
På kvällen var vi bortbjudna på middag, o jag drog nitlotten o fick vara chaufför.

När jag vaknade på söndagsmorgonen så såg jag något som jag inte sett på länge, SOLEN!
Vi tog en långpromenad på ca 1 1/2 timme i solskenet, villket var underbart.
Sen på kvällen satte jag mig på tåget mot Stockholm igen, o vips så var det tisdag innan jag hann skriva ett nytt inlägg.

Tisdag o ikväll ska jag o Kicki ut o gå, jag hade tänkt att hinna åka o storhandla mat innan.
Jag ska lära mig att var amer ekonomisk...
Nu åker jag till min lilla ICA o handlar för 2-300 varje gång o det är nästan varje dag!
Ohållbart, nu ska här planeras!

Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Monika

Ja, tiden bara flyger iväg! Visst är det bättre att planera och storhandla. Brukar åka till Coop Forum i Vinsta, men just nu står min bil. Ska se till att få starthjälp av sonens kompis så jag kan använda den igen. Batteriet har laddat ur av larmet medan jag var på Kuba.

2008-01-29 @ 08:49:26
URL: http://kraka.zoomin.se
Postat av: Tenderee

Låter som en perfekt helg,jag har drömt om dig i natt och om Växjö och värendsvallen..hahahaha.

2008-01-29 @ 09:07:42
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada till Tenderee

Om mig o värendsvallen? Vann jag? Du vet ju vilken tävlingsmänniska jag är...

2008-01-29 @ 09:29:06
Postat av: Tenderee

Nää,vi bara körde förbi och var nostalgiska.

2008-01-29 @ 12:57:29
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Men visst känner man sig sjukligt nöjd när man handlat för 1500 kr på Willys, känns ju som om man får med sig hela butiken hem!
Jag är avis på dig, du gör så mycket trevligt i ditt liv nu för tiden! Kram

2008-01-30 @ 04:18:00
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0