JAG HAR GJORT DET!

Fixat självscanning på Maxi alltså...
Läste Marias vanliga vardag igår om att hon varit på IKEA o fixat det, då tänkte jag alla gör det utom jag.

Det gick jättebra, när jag hade stoppat ner ett antal varor i kundvagen kom jag på att jag ska ju stoppa dom i en påse direkt, det är ju lixom det som är meningen...
Skämdes nästan o hämtade papperskassar o började stoppa ner varorna, sen scannade jag vidare.
Fantastiskt bra, man ser ju vad det kommer att kosta innan man kommer till kassan.

NU jag oxå en scannare!!!

Onsdag idag o regnet vräker ner.
Tror inte på att det blir mer vinter nu, jag hoppas istället på en lång härlig vår.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Scanning ja,har inte gått på det ännu,är så rädd att missa scanna något och sen bli utsatt för en koll.
Men lycka till!

2008-01-30 @ 08:29:31
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

Två gånger har jag faktiskt missat varor i scanningen när jag kollats, visst det är pinsamt, men jag vet ju att jag inte gjort det medvetet, so what! Jag tycker oxå det är skitbra att man vet hur mycket det kommer att kosta och jag märker att jag faktiskt undviker att köpa det där onyttiga(dyra) som så lätt slinker ner i kundvagnen.

2008-01-30 @ 08:57:28
Postat av: Borthy

Visst är det nästan lite roligt! Ger shoppingen en lite ny dimention!
Ska vi dra till ullared under våren? Kan man scanna där? kram

2008-01-31 @ 04:30:42
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: maria

VÄLKOMMEN TILL SCANNINGSKLUBBEN!!!!!!!!!
Visst är det nästan lite roligt....Man går där och plockar och scannar, man vill inte köa mer..
Kram.

2008-01-31 @ 22:45:41
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Jag har också insett att det inte blir någon vinter. Det var en sorglig insikt!
Scanna in varorna är både praktiskt och tidsbesparande. Har gjort det i flera år på Coop.

2008-02-01 @ 18:49:03
URL: http://kraka.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0