OK, JULEN AVKLARAD...

Sen kom mellandagarna o jag skulle gå ut o festa med en kompis (JEANETTE), hon bjöd på en otroligt god middag, så jag trodde jag hade ätit för mycket när jag senare på kvällen började må illa.
Men så var icke fallet, jag fick vinterkräksjukan!
Henric o jag tog en taxi hem o jag hann bara innaför dörren  innan jag började kräkas...
Jag fick alltså inte träffa mamma, pappa o min bror o hans familj mer innan nyår (dom var livrädda för att smittas)! pappa, min bror o jag!

Henric drabbades oxå av den "härliga" sjuakn! Så vi var inte så väldigt sociala o trvliga på ett par dagar...
Man kräks upp allt o efteråt känns det ganska bra att det hände precis efter jul, det betyder att dom där extra kilona inte sätter sig.
Tänk vad fel man kan ha! Så fort jag kunde äta igen så var det ingen dirket lågkaloridiet, det var precis som om jag skulle ta igen de hekton jag förlorat..

Nu är jag frisk o återkommer om nyårsafton snart!
Tills det kram till alla, o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jisses,Niklas ser ju ut som när han var liten och Pappa Ove är sig lik också,får vi en bild på Christina med?

2008-01-08 @ 22:51:13
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Lyckliga dig som fick den! Hur gick det med vikten? vad kul att få se lite släktbilder. Du, vad fint du pimpat i bloggen!

2008-01-10 @ 14:09:42
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0