RÖD

Är en fin färg!
Mitt ansikte har intagit tomatröd...jag solade en gång igår på gymet o hade ansiktskanon på...
Ja, jag är röd!
En jobbarkompis undrade om jag bastat på morgonen...

Jag känner mig liite piggare så någon effekt hade det ivarjefall.

Idag så jobbar jag som vanligt sen sätter jag mig på tåget till Alvesta o kommer hem söndag kväll.
Kicki som är så fantastisk lämnar mig o hämtar mig!
Gulle dig Kicki!!!

Imorgon ska jag till Jeanette o äta frukost o sen ska vi ner på stan (lönedag).
Henric o jag ska bara ta det lugnt i helgen o mysa!

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Henric

Ugh! din gamle indian!

Ja, varför ska man ligga i kärringgrill? Ska man vara fin får man lida pin, och allt det där...
I kväll bjuder jag på Toom Yaam Goong (het thailändsk soppa), så kanske ansiktet skiftar över till lila..

/Henric "med normal hudfärg"

2008-01-24 @ 08:37:07
Postat av: Henric

Javisst ja! Det är ju lönedag i morgon.
Jag är SÄKER på att Seinfeldboxen finns i Vxö!
Så passa på att glädja din henceponke, med en uppskattad och efterlängtad överraskning!

/Henric "förväntansfull"

2008-01-24 @ 08:57:16
Postat av: jada till Henric

Haha!

2008-01-24 @ 09:26:19
Postat av: Tenderee

Ha en mysig helg!

2008-01-24 @ 12:39:04
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: anncka

Hej!
javisst är det lönedag imorgon :)
Hoppas du har det bra. Fått nån tid för op av knät?
Jag skall åka till badhuset nu och bada med mina barn. Tack för alla fina inlägg på min blogg. Ha det gott//Kram

2008-01-24 @ 14:50:04
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Mikaela

forsok inte jessica, jag kommer anda vara brunare an dig nar jag kommer hem :)hoppas allt e bra med er dar hemma ge alla en bamsekram fran mig, haller pa o jobbar pa det dar vykortet som jag lovat!!! kram

2008-01-25 @ 08:23:28
Postat av: Jada till Mikaela

Brunare än mig, det är ju inte så svårt jag är juu RÖD!!!
Ha det så bra resten av resan, o sköt om dig!
Kram!!!

2008-01-25 @ 09:47:27
Postat av: Borthy

Jag grillade mig grisröd jag också igår. Vi gör så gott vi kan!
Du, blire ferre snart eller? kram

2008-01-25 @ 09:59:05
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Tenderee

Hoppas din helg i Växjö var bra och att du och Jeanette fick en mysig dag på stan.Kram

2008-01-27 @ 16:50:17
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette till Lotta

Förutom att vi höll på att blåsa bort så var det himla bra, sconsen var superba (kanske för att det var jag som gjort dem)

2008-01-28 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0