FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG...

För det är Henrics födelsedag, Hurra Hurra Hurra!
GRATTIS på födelsedagen älskling!
Ät inte för mycket tårta...

Hmm, undrar vad han önskar sig? Alltid svårt att köpa presenter till killar tycker jag, tjejer vet man ju vad dom vill ha.
Ja, ja nu hade jag inte tänkt att det skulle handla om presenter idag, men har ni bra present tips i allmänhet så får ni gärna dela med er av dom.

På torsdagskvällen var Kicki o jag ute o gick vår vanliga "golfrunda" (vi spelar inte golf vi går förbi en golfbana), nu tar den betydligt  längre tid eftersom jag har lite ont i knät.
Men vad hittade vi på vägen,     jo kantareller.
Vi fyllde varsin hundbajspåse med gula fina kantareller.
Tänk vad man kan ha bajspåsar till mycket!
Fler tips?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: maria

Hmm, låt mej tänka.... En slips kanske? Nja.
Oj vad kantareller!!Det är mysigt att gå och plocka svamp i skog och mark men jag tycker inte om att äta dem.
Bajspåsar kan man ha och frysa in mat i- jag fryser in potioner så att jag ta med till jobbet, men jag har vanliga fryspåsar då. Bajspåsar är väl lite grövre och tåligare?! :)
Ha en toppendag!

2007-08-10 @ 07:50:18
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Henric

Tack så mycket Jessica!
Om jag får välja vill jag ha dig, med endast ett rött sidenband runt midjan.
På så vis får jag både öppna paket, samt leka med något jag tycker om ;-)
Intressant debatt om hundbajspåsar by the way!
Reminder to self: Ät inte svamp mer!
/Födelsedagsgossen

2007-08-10 @ 08:59:27
Postat av: Lotta

Grattis Henric,jag minns dej nog från Moheda,din spjuver ;-)så härligt att ni funnit varandra igen.
Jessica,vad sägs om kärlekscheckar?

2007-08-10 @ 09:03:03
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric till Lotta

Spjuver Moi??
Ja, sent ska syndaren vakna! Nu har vi 20 år att ta igen. Fan, vi är 57 när vi hunnit i fatt, hoppas tekniken går framåt på mer än ett område...
Hur tjocka är dessa checkhäften?
/Henric

2007-08-10 @ 14:11:50
Postat av: Jeanette

Ja, du det är alltid svårt med födelsedagspresenter, men jag tycker Henrics förslag var helt OK, både billigt och inte allt för ansträngande att ordna!!! Förresten GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HENRIC! Men med sådana krav på presenterna tror jag att du helt enkelt för nöja dig med att få ingenting av mig...
På tal om hundbajspåsar berättade en vän till mig (ja, jag har faktiskt sådana) att en f d arbetskamrat till henne brukade ha sina lunchmackor i en hundbajspåse. Kanske inte det bästa val av lunchmacksförpackning...

2007-08-10 @ 14:15:13
Postat av: Veronique

Strot grattis till Don Henric!!! Du ser inte ut att vara en dag över..... ;)
Ang bajspåsar är dom fantastikt bra att plocka upp mördarsniglar med.

2007-08-10 @ 16:51:17
Postat av: Jada

en helt ny värld har öppnat sig! Jag kan köpa bajspåsar som är mycket billigare än fryspåsar o använda till allt. Var köper du dina gröna Veronique?

2007-08-10 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0