HÄR KOMMER ALLA KÄNSLORNA PÅ EN O SAMMA GÅNG...

Ja, ikväll blev jag bjuden på konsert! Per Gessle på Sjöhistoriska, (glad 

Thomas o Gunilla skulle ha gått men Thomas var ute o cycklade igår o lyckade bryta armen, så jag får bli Gunillas "date" på konserten.
Vi ska träffas i stan lite tidigare o gå ut o käka, så vi komer att få en helkväll!

Igår satt vi hos Kicki o planerade resan till Nåttarö, nu ska det planeras tipspromenad, 5-kamp o göras sånghäfte, ja vi delade upp allt så alla (nästan) gör något.
Grillat o kräftskiva blir det! (huvudvärk dagen efter, ont)
Tur att vi är fast på en ö så vi inte ska ut o köra någonstans ...
Nästan alla var med o planerade utom Putte o Eva o Henric (tråkigt).

Sen planerade vi att det blir sol hela veckoslutet så vi kan sola o bada mellan lekarna o drinkarna...
Man måste tänka positivt!
På tal om positivt så kommer Henric på onsdag kväll (pirrigt).

Pratade även bloggar igår, det visade sig att jag inte var den enda bloggare i sällskapet så nu ska det bli läsa av! (roligt)
Ja, jag lyckades inte få in några ledsna känslor i bloggen annaras fick jag med många...
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm "pirrigt" Ja, ordvalet kan ju tolkas på flera sätt. Personligen tycker jag att det ska bli härligt att äntligen träffas igen efter nästan 2,5 veckor!
Ha en bra kväll på Sjöhistoriska!
/Henric

2007-08-12 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0