WM GULD...

Hon gjorde det igen! Carolina K från Växjö, ja är man född där är man född vinnarskalle ;-).

Hoppas att det går lika bra för dom andra svenskarna.Jag håller tummarna för Sanna Kallur framför allt.

Idag blir det inget slappande när jag kommer hem, tvätt som ska vikas o tvätt som ska hängas.
 Igår rensade jag ogräs, två stora säckar som måste upp till tippen, (åhh vilken osis tippen är stängd måndagar).
Laga mat o gå ut med hunden, en riktigt lång promenad.
Så kommer nog min måndagskväll att se ut.
Skulle behöva rensa ur min garderob oxå...det är bra att göra det inför hösten o vintern som närmar sig med stormsteg!
Så att man kan köpa liiite nytt, man blir så glad då.
Skulle även behöva rensa uppe på vinden, uhä! Bland spindelnät o skit.
Det finns tex. tapetrullar där uppe som legat i 7 år...ja, o en annan massa skräp som jag inte använt eller saknat på 7 år. Då lär jag inte sakna det nu heller utan kan slänga det mesta.

Missade sopranos igår, det är den enda serie jag följt tidigare. Jaja, jag kommer nog snabbt in i den nästa vecka.
Jag var så trött efter nattskiftet lördag natt, så jag la mig 21.30.Konstigt nog är jag fortfarande inte direkt pigg.
När jag går in o tar en extra natt sådär då känns det som man varit ute o festat när man vaknar. Enda skillnaden är att jag är ett par tusen rikare än om jag varit ute o festat...
Men suget på massa onödigt tjafs finns där, men det kanske beror på något annat vad vet jag. Jag är konstant godissugen, nu ska jag dricka vatten i mängder o äta nyttigt.
Jag lyckades gå ner 3 hg förra veckan...

Ha en bra kväll i blåsten!


Kommentarer
Postat av: majjanw

Jag kanske kan få dina tapetrullar och tapetsera mina fönster så jag slipper se eländet utanför :/
Det är alltid en befriande känsla att städa bort och rensa ut gammalt jox.
Ha det gott!

2007-08-27 @ 15:25:06
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jeanette

OBS! Släng inte för mycket, du vet att vi kan få nytta för det i framtiden...

2007-08-27 @ 16:25:08
Postat av: Jeanette

Öhh, är det WM...

2007-08-27 @ 16:27:57
Postat av: Borthy

Du och jag är verkligen lika på många saker och våra liv ter sig verkligen lika..förutom att jag inte har hund då. kram

2007-08-28 @ 00:36:41
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0