DET BLÅSER STORM UTE

Det känns som det vore höst istället för sommar. När jag kom hem idag hade bordet ute vält med parasollet i såklart.
Det börjar bli en tardition för mig att köpa ett nytt parasoll varje sommar...
Jag var nästan säker på att jag fällt ihop det, men tydligen var det inte så.

Jag o Kicki o Eva var ute o gick en jätte runda i blåsten med våra hundar, det var skönt att komma in!
Nu vill jag ha sol o värme  i helgen när jag är ledig, så jag kan bättra på rynkorna lite innan semestern börjar.
Det är så härligt att få lite färg, jag känner mig mycket piggare då.
Ha en trevlig kväll.
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: majjanw

Ja här ( vi sitter ju nästan på samma ställe) blåser det och mörka moln har tornat upp sig på himlen.
Synd om parasollet!!!
Ha en trevlig ledig helg!
Tjao.

2007-06-14 @ 21:54:19
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

....För jag har bara regn hos mig... vad jag måste ha retat gudarna, måste gjort nåt fel... sov gott! ( gärna mer bilder från resan tack!)

2007-06-14 @ 23:15:18
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jaha, och här lyser solen (i kapp med barnen som börjar sitt sommarlov i dag!)

2007-06-15 @ 07:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0