NU ÄR DET FÄRDIGJOBBAT

För den här veckan!
Jag avslutade med ett jättepass 7-21.30 så nu är jag ganska trött. Är ju barnfri (dom sommarjobbar i Småland) så jag har tänkt att försöka jobba rätt mycket i juni.
Extra pengar sitter ju aldrig fel.
image50
Bilden är tagen på mitt jobb i "torget" som vi har mitt i avdelningen.

Jag arbetar i en otroligt härlig arbetsmiljö, allt är nytt o fräscht o alla underbara roliga arbetskamrater!
Trots att jobbet är tungt o slitigt så är det roligt att gå dit för man har sådana härliga arbetskompisar!
Men nu är jag ledig till måndag o ska så förbli!
O om en vecka är det midsommar, då vänder det o blir mörkare...
Upplyftande va?
Nej, jag hoppas på en solig o härlig sommar!
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: majjanw

Hejsan!
Jagg sitter mitt i ett jättepass nu. Började kl 13:00 och går ac 07:00....Men i morron ska jag sova ( sola) på förälrarnas altan och sen blir det grillning.
Ha en trevlig helg!
Sov gott!

2007-06-15 @ 23:16:36
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada till majjanw

Oj, stackars dig! Men du o jag tjänar ju storkova på våra extrapass...undrar vad vi ska göra av alla pengar?

2007-06-15 @ 23:28:44
Postat av: Veronique

Kunde du inte flyttat cykeln???? Oproffsigt! Jag har nu prytt Kickis skåp.... vad kan det stå?

2007-06-16 @ 00:35:41
Postat av: Borthy

Bilden var talande men det var inte feng shui med cyckeln på bilden... men bilden var fin! Jo, vi har fin arbetsplats och kanonarbetskamrater! Trevlig helg med er! Kram

2007-06-16 @ 16:39:10
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw till jada

Svar:Shoppa!

2007-06-17 @ 18:20:05
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Vad gör du på helgerna egentligen? Borde du inte blogga lite mer snygging? Förresten stod jag inte i pärmen söndag till måndag natt? Hoppas du får en bra måndag.

2007-06-18 @ 06:39:30
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0