VÄNTAR PÅ ATT BLI PIMPAD

Borthy har lovat att sommarpimpa min blogg, så nu väntar jag med spänning på hur det kommer att se ut.
Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv idag, jobbat, varit på systemet i kungens kurva o sen handlat mat inför helgen. Jag får besök av Henric o Linn som kommer hem från Småland över helgen, ni vet hon sommarjobbar ju i Växjö.

Sen åkte Kicki o jag till fiskaffäen o köpte rökta räkor med aioli o laxlasagne, ja o till det fick vi i oss två glas vin var...
Vilket iochförsig inte var så svårt.
  
Ja, så var det med att vara duktig denna veckan o inte äta massaonödigt skit! Vilken karaktär man har...
Men vi tog oss ikragen o gick en långpromenad på en timme i rask takt i ösregnet efter det!

O nu väntar jag på Borthys pimpning.....
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej! Kanske inte vad du tänkt dig direkt. Nu komer jag inte längre i kväll. Fortsätter sedan! Kom med ideer. kram

2007-06-28 @ 00:28:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: jeanette

I like!

2007-06-28 @ 15:27:37
Postat av: majjanw

Toppenblogg!
Kortet passar fint i svartvitt, fin bakgrund till blomman!
Må gott!

2007-06-28 @ 21:59:37
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0