MÅNDAG

Ja, snart är första arbetsdagen den här veckan slut. Tiden går så snabbt när man har mycket att göra. Förra veckan var en kort vecka, den här veckan har jag ledigt på fredag=kort vecka, o nästa vecka är det oxå kort vecka.
Hur ska jag kunna vänja mig vid att arbeta "normala" veckor.
Regnet öser ner ute nu o jag har väldigt lite kläder på mig idag sååå jag får väl sitta en stund till på jobbet o invänta att det slutar o regna. Visar en fin sommarbild på min hund o "loafers" hund. LISA o REX! 
Åhhh, vad jag längtar efter sommaren med allt vad det innebär......mygg, huggormar, åska, brännande axlar, vätskebrist, viktuppgång (av allt vin).......hahaha
.image4

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trevligt att se dina voffsingar! Så du kunde inte heller hålla dig? Vi sitter i samma båt och satan ror!

2007-05-07 @ 16:00:41
Postat av: Lotta

Fina vovvar!
nu vill jag se foto på barnen och kanske huset...
Sköt om dej.
Kram Lotta

2007-05-07 @ 17:37:58
Postat av: Jada till Borthy

Haha,ja det är en sjunkande båt.....vet du vad jag mer gör? bakar bullar....haha

2007-05-07 @ 18:27:20
Postat av: Borthy

Jag tar tid...klara färdiga gå! ( Hur mång liters deg talar vi om?)

2007-05-07 @ 20:44:05
Postat av: Monika

Bullar? Då vill jag smaka! Jag kommer imorgon och ska jobba en natt och tar tacksamt emot allt som går att äta. Jag är nog värre än de där köttätande växterna, med undantag av att jag faktiskt inte äter marsvin och hamstrar. Ljög till och med och sa att jag är vegeterian för att slippa marsvin när jag var i Peru. Där håller man sig ju med sådana för att äta. Hemskt va!?

2007-05-07 @ 21:04:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada till Monika

Usch vad vidrigt! Tur att inga Peruaner kom hem till mig när jag hade marsvin....

2007-05-07 @ 21:08:54
Postat av: Monika

Det är nog bara uppe i Anderna som marsvin står på menyn. Tror inte att förekommer i storstäderna. Såg det i alla fall inte på menyn varken i Lima eller Cusco. 65 miljoner marsvin per år äter man in Peru. En länk till hr man tillagar marsvin (och lite annan info)http://marknad.wordpress.com/2006/12/21/i-bild-att-krydda-och-laga-till-ett-marsvin

2007-05-07 @ 22:47:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0