SKOLBAL!

Jag ska på skolbal!

Japp, min dotter ringde o frågade snälla mamma kan inte du vara frivillig förälder på skolbalen????
Herregud hur många barn vill det?

Jag sa självklart JA!
Det betyder att jag slipper betala hennes klänning.....ja, jag jobbar ju på balen så hennes pappa får ju köpa klänningen.

Jag känner mig liite hedrad att hon VILL att jag ska vara där, det var ju inte direkt det jag drömde om, att ha mamma eller pappa där........
Nåväl det är ju tur att hon inte skäms över en!

Hmmmm, undrar vad JAG ska ha för klänning......haha
måste ju göra henne liiite nervös.
Det kommer nog bli jätte bra!
Rapport kommer efter skolbalen....

Puss o hej!



image18

Kommentarer
Postat av: Monika

Ser att du har egen danskavaljer. Ska han också på bal?

2007-05-17 @ 06:47:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada

Det vore den bästa kavaljeren....hon blir alltid glad ivarjefall!

2007-05-17 @ 08:37:08
Postat av: Monika

Djur är alltid till glädje i livet! Saknar fortfarande mina schäfrar, speciellt Charlie som var den senaste av dem. Men Xanthos är ju en riktig gosing han också, men han ärju katt.
Behöver du hundvakt någon gång så säg till.

2007-05-17 @ 11:53:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Janne

Skit i balklänningen o gå i bikini :-)

2007-05-17 @ 12:57:09
Postat av: majjanw

Tänk om mitt syskonbarn ( idolen) ville att jag ska följa med på hans bal, vilken glädje..... Nä, tror nog det dröjer några år :)

2007-05-17 @ 13:57:47
Postat av: Jeanette

Fasen vad kul, jag har aldrig varit på bal, har ju inte tagit studenten... även om jag hjälpte dig lite! När vi gick ut 9:an fick vi sitta i en sunkig matsal och sjunga sånger, minns du? Men vi hade i alla fall den bästa låten... Kul att de har bal när de går ut 9:an och självklart ska du ha värsta prinsessklänningen med rysch-pysch, helst rosa och ett par glasskor, eller...

2007-05-18 @ 09:09:22
Postat av: Borthy

Håller med Janne, allt klär oss skönheter! Du är rätt klädd endast iklädd Chanel nr 5 (el hur det stavas?)...kanske blir aningen jobbigt för dottern om du inte ansluter dig till övriga och tar balklänning? Du kommer vara snygg i allt! Vilken ära att få följa med sin dotter på balen! Det är högsta betyg du fått!

2007-05-18 @ 11:25:56
Postat av: Vivi

Håller med övriga kommentarer, vilken ära att din dotter vill ha med dig som "förkläde" på balen. Men hon vet väl att hon kan lita på dig att inte skämma ut henne, samtidigt som du kan lita på att hon sköter sig. Låter som om ni har en underbar mor och dotterrelation. Jag tycker du ska vara snofsigt klädd men ändå lite diskret, inga grälla färger eller rysch-pysch. Någon härlig grön färg skulle nog vara fint på dig, eller brunt och svart det är ju klassiskt. Du blir säkert jättefin.

2007-05-18 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0