JAG ÄLSKAR ATT BLI ÖVERRASKAD!

I går när jag kom hem från jobbet, och stod och lagade mat, hörde jag en motorcykel som lät högre än normalt. Det lät som den kom från baksidan av huset. När jag väl tittade ut genom köksfönstret så stod Henric där på gräsmattan med sin motorcykel!

Han hade kört upp från Småland för att överraska mig!

Gulle dig! Jag förväntade inte honom här förrän på fredag eftermiddag.

Nu stod han där vid skogskanten som en riddare i svart rustning!

Henrics MC

Lisa som också låg på gräsmattan, bara stirrade och fattade ingenting...

Nu har jag varit och tränat knät igen. Det blir sakta men säkert bättre för varje dag.
Ha en underbar torsdag, och passa på att njuta av det vackra vädret!

Jessica


Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp, här ska njutas! Har hört att det ska bli regn nästa vecka och till heljen :/

2008-04-24 @ 10:21:24
URL: http://vaf.blogg.se
Postat av: Henric

Det är min livsuppgift att glädja dig...
Snygg bild, (tur man har visir)...

/Henric

2008-04-24 @ 10:48:11
Postat av: Tenderee

Alltså...som ägare till en Harley Davidson blir jag tyvärr inte så imponerad av cykeln...däremot av dig henric ;-)

2008-04-24 @ 15:12:54
URL: http://www.tenderee.blogg.se
Postat av: Henric till Tederee

Jasså! Har du köpt två då, satt du kan ta delar från den ena... muhuhuahaha!!!

Jag vill se dig köra 40 mil utan att kliva av...
Resan upp gick på 3.15, inklusive ett tankstopp.

Det är väl egentligen inget fel på Harley, men jag tror jag har för kort skägg och för liten ölmage... Nja, kanske inte för liten ölmage.

/Henric

2008-04-24 @ 17:15:59
Postat av: Tenderee

Mja..nu åker jag ju bara Harley men jag äger den dock...maken kör och jag njuter och dricker vin...
Min man har lika kort skägg som du så......

2008-04-24 @ 18:45:14
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Hur går det med huset? Tänk att du har en sådan riddare nu! Vad livet kan svänga! Önskar dig bara lycka till! kram

2008-04-25 @ 11:23:41
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0