JAG KAN CYKLA!

Jippiie! Jag kunde trampa runt på cykeln idag, där ser man vad det lönar sig o lyssna på vad sjukgymnasten säger o vila o träna rätt...

Hade förbättrat mig otroligt mycket sen förra veckan så nu lossnar det nog.
Snart är det dags för styrketräning sa hon...hmm, hur ska det gå, det har jag aldrig gillat.
Jobbat idag har jag o mulet har det varit hela dagen.

Ska på återbesök hos doktorn imorgon, hjälp!
Hoppas han tycker att jag är så bra att jag får börja jobba heltid på måndag!
Orkar inte vara hemma det är så tråkigt!
Ja, om någon är ledig så är det ju trevligt o vara hemma men sitta själv o glo dag ut o dag in, nej tack!

Det var allt vad jag hade o skriva för den här gången.
Ha en bra måndagskväll vad ni än gör ikväll.

Kommentarer
Postat av: Veronique

Duktig flicka! Jag kommer förbi i morgon med något gott till fikat.

2008-04-07 @ 18:31:54
Postat av: Tenderee

Lycka till på återbesöket.

2008-04-07 @ 22:33:52
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0