JAG MÅR ILLA...

Av nervositet. Budgivningen har börjat ikväll på mitt hus, tänk om...ja, jag ska sluta tänka negativt!
Men det är otroligt pirrigt!

Inga nya jobb ute i Växjö heller, man kan säga att jag har inget flyt just nu.
Alltså det kan bara bli bättre!!!
Hus är inte lika viktigt att hitta, jag kan bo hos Henric tills vi hittar någonstans att bo.

NU har jag gått en liten runda med Lisa o tänker gå o lägga mig, för att vakna imorgon bitti o hoppas på nya härliga bud!

Godnatt o sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Men det är ju underbaret att de bjuder högre än utgångspriset....tänk om du får en saftig vinst med dej till Småland.
Kram

2008-04-23 @ 06:48:29
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0