JOBBAT

Har nu börjat jobba heltid o jag känner mig slut efter 2 dagar är det så här det ska va?
Kan bero på att det vräker ner regn här...

Håller på med att frosta av frysen ikväll, där ser ni vilka kvällsnöjen jag har!
Alltid kul att kolla vad man har, eller inte...

Linn är istan med sin pappa så jag ska ta kvällspromenden själv med Lisa snart, fasen att det är ösregn just ikväll.
Det kanske är nyttigt för håret att få bli fuktigt, eller för huden.
Måste se det positivt.
För elpriserna är det bra med regn (har jag hört), jag har tyvärr inte så stor koll på vad jag har i elpris just nu. Slarvigt!
Kollade med olika försäkringsbolag förra året om min bil o villa försäkring o det skilde hur mycket som helst.
Men då ska man ha tiden att sitta o ringa runt o kolla.
För det skiljer säkert från år till år.

Jaja, nog om detta, ska jag ner till frysen o kolla läget.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Har precis bläddrat igenom "Turk Nytt". I Hate You! Fast inte på riktigt.....

2008-04-15 @ 18:58:35
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Jada

Ingen kan hata mig, jag som är så älskvärd!
Turknytt, hahaha...

2008-04-15 @ 19:18:05
Postat av: Henric till Madame V

Turk nytt? Är det samma som arabladet?
Jag får väl ta på mig lite av din upprördhet. Egentligen är utgången inte så oväntad och konstig. Jag är ju minst lika älskvärd...

/Henric "Underbar o älskad av alla"

2008-04-15 @ 19:33:10
Postat av: Veronique

I hate you both. Morr....

2008-04-16 @ 01:39:11
Postat av: Tenderee

Jag fattar Nada Jada

2008-04-16 @ 08:16:58
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Magnus Askaner

Om du ska flytta så är det bäst att kolla upp elpriserna i förväg. Annars får du det dyraste alternativet när du flyttar in.
Det skiljer med tusentals kronor om året. Jag brukar rekommendera rörligt elpris på min sajt elprisguiden.se . Vi får väl hoppas på mer regn för att hålla priserna nere!

2008-04-16 @ 09:14:00
URL: http://www.elprisbloggen.se/
Postat av: Borthy

Vad coolt att du fick en egen elguru på besök här! ;-D

2008-04-16 @ 22:37:35
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0