LEDIG FREDAG!

Ledig fredag o solen skiner, kan det bli bättre?
Ja det kan det om Henric varit här...

Idag har jag städat lite, slappat o varit på IKEA med Kicki. Jag älskar IKEA! Man hittar alltid något roligt o sen är det billigt, vilket min plånbok upskattar just nu.

Ikväll ska jag titta på Carina Bergs nya program o bara slappa...ja, vi får väl se hur det går med det.
Man kan ju alltid vika lite tvätt framför tv:n, eller rensa ur någon låda eller så...
Men jag har skött mig bättre nu, använt kryckorna o gjort min gymnastik, snart kanske jag kan cykla...
Haha, jag känner mig som ett miffo som inte klarar av att trampa runt på en motionscykel, men det kommer jag lovar.

Ha en härlig fredag mina vänner!
Glöm inte att rösta på miog i bloggregistret!


Kommentarer
Postat av: anncka

Hej min vän!
Jag vill också åka till Ikea, tor jag skall göra det idag...fast det är väl så mycket folk...men jag skall nog ta en utflykt till Stockholm idag tror jag :) Måste kolla på lite möbler..etc...
Sen måste jag ut och gå också..har köpt mej en stegräknare, så jag tävlar med mej själv i april månad i hur många steg jag kommer upp i...lite kul faktiskt..
Ha det gott

Kram//Anncka

2008-04-06 @ 08:09:43
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0