LITE NERVÖS ÄR JAG ALLT...

Nu när mitt hus kommit ut till försäljning.
Ja, inte för att jag ska sälja men tänk om jag inte får dom pengarna jag vill ha?
Det ordnar sig nog.

Ska nu aktivt börja söka jobb oxå, det är ännu mer nervöst för tänk om ingen vill ha mig?
Vilka negativa tankar jag har. Alla vill ju ha mig!

Jag ska flytta till Småland för er som inte visste om det i juli augsti.
Kommer att sakna alla mina vänner här, men även om det är ett längre avstånd så hoppas jag att ni fortfarande är mina vänner o vi kan träffas när jag kommer hit o hälsar på.
O alla som har vägarna förbi Växjö är hjärtligt välkomna att besöka mig o Henric, (glasriket ligger nära...)

Ja, kära vänner det var allt för denna gången.
Tänder ett litet ljus för Engla ikväll o hennes familj.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Tänk att du ska bli smålänning igen...kul för er.

2008-04-14 @ 22:02:08
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0