MÖHIPPA

Hade vi igår för min brors blivande fru.

Startade kl 06.45 med kidnappning, dom fattde ingenting satt helt yrvakna i sängen.
Vi tog med oss Linda efter att hon fått packa ner de saker hon skulle ha.
Kl 8 var det dags för champagne frukost, efter det så var vi o dansade magdans.
Helt hysteriskt kul var det, fast jobbigt för mitt knä (gnäll)...Vi fick alla lära oss att dansa magdans i 50 minuter sen fick Linda ha en uppvisning på några minuter för oss, allt är filmat!

Sen var det dags för lunch på centralbadet o vin, efter det badade vi o spaade på centralbadet.
Middagen var en trerätters med Italienskt tema, allt var supergott!

Vi hade en lagom lugn möhippa (enligt Linda), jag hade kunnat "röja" lite mer...
Men det är viktigast att den blivande bruden har roligt, o roligt det hade jag med!

Grabbarna hade svensexa för Niclas (min bror),, o den kan jag säga var inte lika lugn...
Dom starade med whisky 07 på morgonen o sen fortsatte dom i den stilen...
Min son var med på svensexan o jag kan säga att han har inte mått sååå bra idag...
Henric o han kom inklampandes inatt, efter ca 20 timmars festande o tyckte jag var tråkig som sov...
Mmm, jag tyckte dom var tråkiga imorse!
Dom hade oxå haft en superdag!

Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0