VALBORG

På älgturen så såg vi 4 älgar, åhh vad dom är fina.
Linns pojkvän kom jättenära o tog fina bilder, hoppas jag får dom så kan jag lägga ut dom.
Jag tycker älgarna är jättesöta!

Idag är det valborg o det är fortfarande lite mulet här, men jag åker till Småland efter jobbet o där skiner ju alltid solen!
Ska först jobba, träna på sjukgymnastiken sen kör vi, Lisa o jag!
Mot Henrics föräldrars sommarstuga, där typ hela hans släkt ska vara med.
Har träffat dom nästan allihop men det känns ändå pirrigt.
Tur att jag har bra självkänsla...

Henric köpte en livsfarllig studsmatta till sina barn igår, o dom var självklart överlyckliga!
Det är ju väldigt bra motion,  men tyvärr kan inte H hoppa av olika anledningar...hahaha!

Nu ska jag jobba till kl.12 sen drar jag!
Valborgskram till alla!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ha en trevlig helg och kör försiktigt!

2008-04-30 @ 07:47:58
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Olika anledningar? Själv får jag också anledningar när jag hoppar! Klarar endast korta stunder!

2008-05-02 @ 21:08:44
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0