REDAN ONSDAG

Oj, vad tiden rusar iväg!
I helgen så var Madame V o hennes familj här, det var mycket trevligt.
Speciellt roligt var det att jag o Henric spöade skiten ur dom i Alias...
Ok då spöa skiten var väl o ta i men vi vann ivarjefall o det är ju det som räknas.

Nu till helgen ska vi på Winnerbäck på fredag o sen ska vi till några kompisar t Henric o ta ett glas ett två.
Nästa helg bär det av mot Tumba!
Härligt, härligt!

Nu ska jag in o fika med min kompis Jeanette, o prata en massa strunt oxå härligt!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Allt bra med mig tack,bra med dej oxå?? trivs du bra med att ha flyttat"hem" igen?

2008-08-22 @ 11:05:25
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0