TORSDAG

Har jobbat klart för den här veckan. Ja, jag ska berätta om mitt nya jobb men det blir nästa vecka.
Har haft så mycket nytt att lära mig den här veckan att det bara snurrar i huvudet o alla nya människor man träffar.
Är helt slut om kvällarna när jag kommer hem.

Imorgon ska jag på begravning av min käre morfar!
Jobbigt, men det ska nog gå bra.

På lördag vid lunchtid får vi celebert besök, Madame V o hennes sambo med knodd kommer till oss.
Det ska bli väldigt kul!
Hoppas vi kan bjuda på fint väder i helgen.
Sen fortsätter dom ner till Skåne på söndag.

Nu ska jag stryka mina kläder jag ska ha imorgon, så det blev ett kort inlägg men bättre än inget alls...
Tills vi hörs igen får ni ha det så bra!
Kramar till alla!!!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Så tråkigt att din Morfar gick bort,hoppas begravningen blir fin.

2008-08-15 @ 14:11:39
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hoppas dagen gick bra. Hälsa och ge din mamma en kram från mig.

Ha en trevlig helg med familjen från salem.

Kicki

2008-08-15 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0