ALVESTA!

Nu är jag här igen!
Jag tog mig ett litet break inför 40-års festen o flytten som nu är genomförd.
Vi har bara den tråkiga städningen i lägenheten kvar...

Nu känner jag att jag har liiite tid igen att blogga, jag har haft fullt upp o inte haft datorn på hemma mer än när jag betalat mina räkningar.
Jag ska uppdatera er på vad som hänt sen sist.

Henrics systers 40-års fest var hur kul som helst o maten var underbar! (jag hade ju gjort en hel del av maten).
Det var tävlingar, tipspromenad o dans. Mycket lyckat!

Vi har flyttat in i vårt hus, jättefint! Vi trivs hur bra som helst, har ni vägarna förbi så kom in!

Nu närmar sig julen, jag har inte handlat en enda julklapp ännu....inte ett dugg stressande.
Jag ska fixa allt i helgen, tillsammans med 1 miljon andra julklappsköpare...
Jag vet ivarjefall på ett ungefär vad jag ska köpa.

Jobbar sista dagen detta året imorgon, sen börjar jag 2/1-09, härligt, härligt!
Jag har en liten förkylning som börjar smyga sig på o det är väl självklart att den ska komma nu till jul.
Men jag är ju ledig rätt länge så jag hinner nog njuta lite oxå, kommer att åka till Tumba över nyår, ska bli jätteskoj!
Måste bara kolla sovplatser...

Tills vi hörs nästa gång får ni ha det så bra!
Kram till alla som vill ha en!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Äntligen ett livstecken från dig..;-)

Lite bilder från huset är efterlängtat.

Kram och ha en fin jul

2008-12-19 @ 14:57:54
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Borthy

Vad trevligt att du är tillbaka igen och att höra att du har det full tupp och bra! Vi saknar dig! Utgår från att du hänger med på nästa ålandsresa!Kram

2008-12-22 @ 06:28:09
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0