HALT O KALLT...

Nu börjar den komma smygandes, vintern alltså.
Imorse var det lite småruggigt o snorhalt på vägen. Den lilla snö som föll i fredags ligger kvar.

Vi har eldat i braskaminen varje dag under helgen som varit, jag  o Henric alltså.Vi har inte gjort något speciellt, bara myst o ätit gott.
Igår var  vi på husexpo o kollade in nya hus, villket var superkul.

Måndag idag o jag har lite ont i halsen o känner mig inte 100% frisk, förhoppningsvis går det över.
Henric åkte hem nu på morgonen, så får vi se hur länge det dröjer innan vi träffas, nästa helg blir det inte för då ska jag jobba.

Ha en riktigt bra måndag, o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0