LÄNGTAR EFTER SOLEN!

Ja, det gör jag något enormt, imorse när jag klev utanför dörren var det - 6 grader kallt,  brrr.
Har en jobbarkompis som kommer hem från Thailand i helgen, där hon varit i 5 veckor!!!
Hon har fått sin soldos mättad, hoppas jag. Jag måste sola eller köpa brun utan sol...
Välkommen hem Mikaela till ett grått o kallt Sverige...

Trodde det var styrelsemöte hemma hos mig ikväll men det är tydligen imorgon, så där fick jag för att jag stressde hem i onödan.
Så det blir en promenad med Lisa istället.

Sen ska jag fortsätta med klädrensing i min garderob, jag har så mycket kläder, ändå har jag inga kläder...
Någon som känner igen sig?
Bad även Linn att kolla i sin garderob vad hon använder o inte så vi kan slänga bort gamla kläder.
Förut hade vi en secondhand butik vi lämnade in kläderna på men nu har den tyvärr lagt ner.
Någon som vill ha kläder?

Ja, jag har inget roligt att berätta så jag ger mig för idag.
Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jag vill gärna ha kläder,men tyvärr drar vi nog inte samma storlek ;-)

2008-02-13 @ 06:54:05
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag har kläder i min garderob men de har krymt...
Va, kommer hon redan hem? Fasen vad fort tiden går men det är trevligt att hon kommer hem nu!
Alla snygga lagom stora kläder kan lämnas till mig! kram

2008-02-13 @ 18:54:11
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0