TORSDAG

O jag sitter på jobbet och istället för att ta en eftermiddagsrast så bloggar jag!
Fick så mycket tips av Henric om blogg ämnen så jag vet inte var jag ska börja...

Anställningsintervju kanske.
Jag har blivit kallad på min första anställningsintervju på måndag o jag är liite nervös, men det ska nog gå bra.
Jag gör mitt bästa o sen får vi se hur det går...
Det är en administrativ tjänst inom Alvesta kommun. Jag vill ju helst slippa kvällar o helger.

Har kopierat mina betyg/tjänstgöringsbetyg nu så allt ligger i en mapp o väntar.
Jag kör ner på söndag kväll o hem måndag förmiddag efter intervjun.
Jag var ju nere förra helgen o denna helgen ska vi (vi=Henric)  fixa mitt tak innan jag flyttar.
Så det blir ner o sen upp igen.

Här är det mulet idag men inget regn!
Ha en skön torsdagseftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Lycka till med intervjun! ..fast jag vill inte att du flyttar! När flyttar du? Kram

2008-06-15 @ 06:41:24
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Tenderee

Lycka till med intervjun ;-)

2008-06-15 @ 14:40:11
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0