BRA JOBBAT!

Ja, jag har arbetat idag, kändes ganska ok.
Kommer att jobba 50% i två veckor, sen blir det nog heltid igen.
Kul o va på jobbet o träffa alla glada arbetskamrater är det ivajefall.
Imorgon är jag ledig igen, kommer att jobba varannan dag.

Snöar gör det här nu, tur att jag lät vinterdäcken sitta kvar ett tag till...
Eftersom jag kommer att åka till Småland på torsdag.

Idag säger jag GRATTIS till min pappa som fyller år!  pappa, jag o min bror.
Denna veckan är det många födelsedagar!
Synd för er som fyller år just nu att jag råkar vara sjukskriven o utfattig.
Hemgjorda saker är inte att förakta...

Nu är det dags att gå ner till köket o fixa middagen, smaklig måltid på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Grattis Ove hoppas du fick en fin födelsedag!
Kram Lotta

2008-03-17 @ 20:40:54
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0