SOLIG LÖRDAG!

Fortfarande kvar i Småland o njuter av solen o närvaron av Henric!
Firade Valborg med Henrics släkt o det var mycket trevligt, vi grillade o eldade, satt ute o åt i vårvädret.
Lite kallt men det var mysigt.

Torsdagen var en slappdag o vi hyrde en sorglig film, "Efter bröllopet", en dansk film av Susanne Bier. Den var sorlig men bra, inte ett öga torrt...
Fredagen var vi hos min mamma o pappa o åt grillat, gott o trevligt.

Nu sitter jag o tar en paus innan Henrics kompisar kommer hit på middag. Det blir första gången jag träffar dom, pirrigt...

Imorgon åker jag hem till Tumba igen o sen väntar en ny arbetsvecka o besiktning av mitt hus.
Jag är jättenervös, inte föra tt jag tror att det är några fel på det men man kan aldrig veta.

Har även deklarerat på nätet idag, fick ringa till skatteverket för dom hade skrivit så konstigt ang. min fastighetsskatt, men det löste sig.

Ha en riktigt skön lördag, för jag ska ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Är huset sålt alltså??

2008-05-03 @ 17:51:16
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag är så glad för din skull att du blivit så lycklig med Henric! Kram

2008-05-05 @ 02:18:15
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! Skall du flytta från huvudstaden? Tråkigt isåfall...Hoppas allt e´bra med dej och att knät´mår bra..Ha det gott//Kram

2008-05-06 @ 07:31:34
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0