TRÄNAT

Har jag gjort idag igen hos min sjukgymnast. Det är så jobbigt att gå dit f ör jag vet att hon ger sig inte förräns jag är helt slut, å andra sidan är det bra att hon tvingar mig att kämpa.
Hon har tejpat om mitt knä med svart bred tejp, jag frågade har ni ingen diskretare tejp?
Hon tittade på mig som jag var konstig o svarade, nej!
Ok, så är det med det, svart bred tejp runt knät, snyggt...

Har gått en liten promenad med Lisan ikväll orkade inte gå så långt ,är trött.
Måste även fortsätta packa inför min stundande flytt i augusti.
Det är lika bra att börja i tid så jag kan packa i lugn o ro.

Har inget intressant att blogga om just nu så jag ger mig för dagen, kram till er!

Kommentarer
Postat av: Henric

Augusti??
Jag trodde du flyttade in i juli, eller är det nästa flytt därefter som du menar? I så fall har vi redan hittat ett hus, eller tomt? Om det är en tomt hinner huset byggas redan till Augusti? Var blev det för husleverantör?, och var ligger tomten? Blev det dyrt? Jag fattar ingenting!!!

/Henric

/Henric

2008-05-27 @ 14:51:12
Postat av: jada till Henric

Haha, jag ska ju vara ute ur mitt hus i augusti det är ju det jag menar fattar du väl!

2008-05-27 @ 15:10:57
Postat av: Tenderee

Tunnsått med inlägg,vad gör du??Packar?

2008-06-03 @ 10:11:56
URL: http://www.tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0