VI GAV UPP...

Budgivningen när den passerade 3,6 miljoner...då kan vi lika gärna bygga ett hus i Växjö.
Trist men sant, åhh det var verkligen ett kanon hus!
Ja,ja sånt är livet det kommer väl fler hus, dock inte som det men andra...

Helgen har varit kanon på alla sätt, vackert väder, Henric har varit här, o ikväll så åt vi middag allihop.
Martin, Linn; Henric, Jojje o jag, mysigt så.
Vi har varit på tippen, oväntat va? haha, jag har alltid något som måste slängas, nu var det gräsklipp o ogräs.
Sen har jag shoppat ett par vita linne byxor i helgen, för jag ska på 2 studentuppvaktningar på torsdag.

Har även gått en långpromenad ikväll o nu är jag helt slut av allt jobb så jag tänker gå o lägga mig strax, Martin o Henric är väl inte framme i småland förräns runt 22 men då får dom väcka mig o säga att dom är framme.

Snart måndag o ny vecka med nya utmaningar i livet!
Ha en skön söndagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trist med huset men du ska se det poppar upp ett ännu bättre som är ert hus! Kram

2008-05-26 @ 02:55:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0