JAG DRÖMMER...

om att få flytta in i vårt hus! Det ska bli så underbart skönt, vi har lite o fixa innan o det är så kul o planera.
Huset är ett suteränghus (stavas det så?) i 3 plan, på ca 300 kvadrat så vi får nog plats allihop.

Idag har jag tränat o gått en promenad med Lisa efter jobbet. Jag har börjat träna på vibrationsplatta för mitt knä o det funkar skitbra. Man känner sig lite fånig när "fläsket" vibrerar men det är effektivt. Henric vill dock inte testa...

Imorgon ska vi åka till Fågelfors där min morfar bodde o hämta lite av mina grejer, eftersom hans hus är sålt o den nya ägaren flyttar in 1 november, o vi får tillträde till vårt hus 3 nov. Så det blir att flytta 2 gånger...

På lördag kanske vi åker till "Templet", vi får se om vi har lust. Ja, jag har ju alltid lust att åka dit så det är ifall Henric har lust.

Maria du ville ha min mailadress, här kommer den [email protected].
Maila på bara!

Ha en skön kväll o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Klar H vill åka till Templet! Han är väl en woman pleaser, eller?



Vi ska i alla fall åka när vi kommer nästa gång. Då kan Dadde å Henke titta på något motordrivet.



Sorry att jag inte informerat dig om fjorden. Men så går det när man flyttar till hjotahejti och inte finns i min direkta närhet.



Kram Madam V

2008-09-19 @ 02:13:45
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Tenderee

När är det dags att flytta in?

2008-09-21 @ 09:50:16
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: erika

Hej Jessica!!Det verkar som om det går ganska bra för dig där nere(e'liite osäker ang lokalisationen)och det var tråkigt att höra om din morfar...Karmiz Erika/MISS YA

2008-09-22 @ 06:16:35
Postat av: Borthy

Grattis till nya huset! Vad avis man blir, 300 kvadrat! Tänk om du tappar bort Don H där inne? Kram, saknar dig!

2008-09-23 @ 03:57:35
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Veronique

Usch, vad du är dålig på att uppdatera din blogg!! Tänd till nu Ers Härlighet! :)

2008-09-25 @ 07:38:42
URL: http://godiscoominya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0