VI HAR KÖPT ETT HUS!!!

Ett jättefint hus! Tycker vi då alltså, det finns lite att göra, men det längtar jag bara till nu.
Att få börja slipa, måla, osv...åhh, vad roligt!!!

Helgen bara försvann som vanligt, i fredags var Henric ute med sina kompisar. Jag passade på att bli bjuden på middag av mamma o pappa då, sen åkte jag till Jeanette o fikade. Efter det så åkte jag hem o slappade i soffan tills H ringde o ville bli hämtad mitt i natten.

Lördag morgon vaknade jag av att solen sken in i sovrummet, härligt! Efter frukosten tog vi Lisa med oss ut o gick en långpromenad  i det härliga vädret.
sen åkte vi in till stan o kollade efter säng, vi har ju bara 2 madrasser på ben just nu.
Den finaste hittade vi på EM,  vi får åka runt o kolla lite här o var innan vi bestämmer oss.

Lördag kväll åkte vi till H syster o hade planeringsmöte inför hennes stundande 40-års fest!
Det kommer bli kanon!
Vi cyklade hem vid 2.30 tiden, det är lite mer än en mil.

Vaknade imorse o åt en härlig söndagsfrukost med "scrambeld eggs" o bacon, mycket gott.
Gick en promad med Lisa o sen har vi faktiskt inte gjort så mycket mer, rätt så skönt att bara slappa ibland.

Nu ska jag slänga mig i soffan o slöa tills jag går o lägger mig.
Ha en skön söndagskväll mina vänner o kram till er som vill ha det!


Kommentarer
Postat av: Maria Mikaloff

Grattis till nya huset. När får ni flytta in?

Jag har bara din gamla jobbmail. Kan inte du maila mig så får jag din nya adress så kan jag ju skicka några nyheter nån gång ibland. Ha det gott. Kram Maria

2008-09-15 @ 14:04:51
Postat av: Tenderee

Grattis till huset,Alvesta eller Växjö?

Berätta!!!

Kram

2008-09-15 @ 14:35:32
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Vi väntar på inbjudan till fest.

2008-09-17 @ 09:15:51
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: nellie, den bästa!

aa, grattis till huset!!! :D haha!

2009-01-02 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0