WALKING...

Hälsovecka är det som jag skrivit tidigare, o ikväll ska jag ut o gå hälsostigen med jobbet den tar ca 1-1/12 timme står det, härligt.
Var på assistenträff idag o blev bjudna på lunch, mmm gratis är alltid gott! Till fikat fick vi en bakelse...ja, ok då jag åt halva...fasen kunde dom inte bjudit på något vidrigt till kaffet så hade jag kunnat säga, nej tack. Nu gick det faktiskt inte...

Eftersom jag skulle på träffen som ligger låångt härifrån så var jag tvungen att ta bilen idag ;-), men imorgon blir det cykel igen!
Herregud ha jag gått upp 12 kg så ska jag väl kunna gå ner dom oxå, hur svårt kan det va?
Jag kan väl inte vara en helt misslyckad person eller...ja, man vet ju aldrig.

Kläderna i mindre storlek skriker på mig i garderoben, o varje gång jag försöker prova så blir jag deprimerad...
Hört talas om tröstäta, jag kanske ska sluta prova kkläderna ibland så rasar jag i vikt? Kan det vara så enkelt, jag ska prova.

Nu är det bara att ta o svida om till joggingskor o ge sig av, bita ihop o gå inte bryta ihop!
Ha en bra kväll o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!
Kram till er alla som vill ha!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det måste vara svårare att äta en halv bakelse, än att avstå helt och hållet. Hur slutar man när det är som bäst?

2009-04-23 @ 15:10:33
Postat av: Veronique

Visa nu att du besitter karaktär, kvinna!

Vi ses väl på lördag?????

2009-04-23 @ 16:03:22
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: jada till Veronique

nej vi ses inte på lördag tyvär...en annan lördag hoppas jag. Om vi fortfarande är välkomna så är nästa plan helgen runt den 21/5.

2009-04-24 @ 07:09:27
Postat av: Tenderee

Kämpa på du fixar det..kan jag så kan du :-)

2009-04-26 @ 07:50:43
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Madde Johansson

Du vet väl att du kunde cyklat till Vislanda, det är c:a 1 mil..... Bra motion !

(Vet dina Stockholmspoolare var Vislanda ligger ???)

Nu kom kommentaren bara 1 gång, hoppas jag !

KraMadde

2009-04-28 @ 08:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0