LUCIA

är det idag o jag varit en usel bloggare...
Men jag har som vanligt haft fullt upp!

Linn har varit här i 3 veckor o praktiserat, Martin o Karin har varit här över helgen.
S har varit sjuk i en vecka o är fortfarande inte bra.
Men nu ska det väl vända hoppas jag.

Kicki o Lennart var är förra helgen, mycket trevligt som vanligt.
Vi var i Kosta o shoppade loss...åt o drack och sjöng singstar...kan det bli bättre? Nej, det kan det inte!
Denna helgen skulle vi ha gått på "70" års fest, två 35 åringar men eftersom S är sjuk så blev det inställt, vi tillbringade lördagskvällen på akuten istället.

Henric har klätt granen o jag har satt fram lite tomtar idag med betoning på lite, väldigt få tomtar får komma ur lådorna i år.
Nu snöar det sparsamt här o temperaturen ligger på 0 så vi får se om det ligger kvar imorgon.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig Lucia, jag ska sätta mig framför brasan  läsa tidningen.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Kram tillbaka!



Lotta

2009-12-13 @ 18:10:13
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Madde Johansson

GOD JUL-KRAMAR (och Gott Nytt År med, för den delen) kommer från Madde :- ))

2009-12-21 @ 14:36:08
Postat av: Jeanette

God Jul, Jess!

Du får börja facebooka istället, mycket enklare att göra inlägg och lättare att hålla kolla på allt o alla. Hälsa familjen!

Kram

2009-12-24 @ 11:36:05
Postat av: kicki

julaftons kväll och alla "barnen" har åkt till pubben. jag och LENNART sitter och myser framför TV.n och ser fram emot vår resa till vemdalen v.3.

kram Kicki

2009-12-24 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0