NU ÄR ALLA ÄT HELGER ÖVER...

Så då betyder det att det är dags att försöka bli liite nyttigare igen...
vet inte hur många gånger jag försökt...
Fattar inte varför jag måste äta så mycket under jul o nyår, ja det är ju gott men ändå!
Det är choklad, mat, chips, nötter, ja allt är tillåtet att äta under julen.
Nu ska jag försöka skärpa mig lite ivarjefall.

Nu till något helt annat!
Vi firade nyår i Tumba o det var riktigt skoj!
God mat (nu är jag där igen) och gott vin o underbart sällskap!
Jag ska lägga in lite bilder så fort jag fört över dom från kameran!

Idag är det helg igen o vi har faktiskt målat sovrummet, pust!
Så till helgen ska vi sätta upp en fondtapet bakom sängen sen är sovrummet klart, skönt!
Ska bli så härligt att göra fint i sovrummet sen, hänga upp gardiner o köpa nya lampor osv...

Imorgon är det en ny arbetsdag,ska oxå bli rätt skönt att komma in i arbetsrutinerna igen.
Ja, jag gillar faktiskt att jobba tro det eller ej!

Tills vi hörs igen så ger jag er en bamsekram!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Rutiner är alltid skönt,men du har fortfarande inte sagt något om ditt nya jobb.

Kram

2009-01-08 @ 08:15:14
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0