NU HAR JAG PRECIS...

kommit hem från jobbet, slog på datorn för jag skulle ha ett recept...men blev sittandes vid min blogg.

Äntligen så har vi rivit ner våtrumstapeten i badrummet från väggarna så nu ska vi spackla, slipa o fuktspärra o allt vad det nu är.
Jag hoppas att vi blir klara till påsk...
Hade semester igår för att jobba i badrummet, hur kul lät det? Men det var faktiskt skoj när man såg resultat.

Är det någon som har sett solen på länge, jag blir så trött av vädret att jag knappt orkar lägga mig i soffan o titta på tv...
Vågar knappt erkänna men jag följer halv åtta hos mig slaviskt...annars är jag inte mycket för tv.
Men just det tycker jag är bra, man får inspiration till nya recept, man får se hur det ser ut hos olika människor o man får se en del knäppskallar oxå...

sen är ju Ullared sjukt kul! Jag får inte åka dit mer för Henric, han säger att det finns inga normala där...haha, jag skrattar så åt det programmet, dom har ju verkligen hittat original...

Nu ska jag leta efter receptet o laga lite mat!
Ha en bra kväll!
Kram till alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0